autumn1.jpgautumn2.jpgautumn3.jpgautumn4.jpgautumn5.jpgautumn6.jpgautumn7.jpg

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Μοιρών μέσω του Erasmus plus KA1 στο Λονδίνο.

 Γράφτηκε από τον/την Β.Δακανάλη

Με τις καλύτερες εντυπώσεις επέστρεψε από το Λονδίνο η ομάδα των καθηγητών του ΓΕΛ Μοιρών που συμμετείχε στο σεμινάριο "Digital Clasroom: Using ICT in Education" ("Ψηφιακή τάξη : Xρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση) που υλοποιήθηκε από το φορέα ?MotivatedLearningforEveryone?.  Ειδικότερα, Το ΓΕΛ Μοιρών επιλέχτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το ΙΚΥ στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus plus K1 με σκοπό την επιμόρφωση του διδακτικού προσωπικού του για το σχολικό έτος 2015-2016 και κατέλαβε την 35η θέση σε 95 υποβληθέντα σχέδια όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια/λύκεια). Το παρόν σχέδιο επιμόρφωσης περιλαμβάνει τη συμμετοχή ομάδας τεσσάρων εκπαιδευτικών σε σεμινάρια πάνω στον ψηφιακό εγγραμματισμό και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών μεθόδων.Ο τίτλος του σχεδίου είναι : Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών σε καινοτόμες διδακτικές μεθοδολογίες και στις ΤΠΕ.

H  ομάδα των εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Μοιρών αποτελούνταν από το Διευθυντή κ. Δευκαλίωνα Μανασσάκη-Φυσικό, την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Βέρα Δακανάλη-Φιλόλογο, τον κ. Ιωάννη Δετοράκη-Πληροφορικής και την κ.  Δέσποινα Τζανιδάκη-Φιλόλογο.

Το σεμινάριο διήρκεσε πέντε μέρες και βασικό θέμα του ήταν ο ψηφιακός εγγραμματισμός, η κατασκευή ιστολογίων, η δημιουργία ψηφιακών τάξεων, η χρήση των εφαρμογών googledocs, googledrive, bloggerκλπ και η βελτίωση των εκπαιδευτικών μεθόδων. Το σεμινάριο παρακολούθησαν καθηγητές από την Ιταλία, την Τουρκία, τη Μάλτα και τη Λιθουανία. Στα πλαίσια της επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των καθηγητών στο δημόσιο δημοτικό σχολείο Herbert Morison Primary School. Η εμπειρία αυτή ήταν πρωτόγνωρη για όλους τους εκπαιδευτικούς γιατί είχαν την ευκαιρία να μπουν στις σχολικές τάξεις και να παρακολουθήσουν δια ζώσης τα μαθήματα. Πρόκειται για ένα πολυπολιτισμικό σχολείο που σέβεται τις εθνικές, θρησκευτικές και πολιτιστικές διαφορές των μαθητών.

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

·         ενδυνάμωση γνωστικού επιπέδου εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και στην ψηφιακή εκπαίδευση.

·         απόκτηση Πληροφορικού Γραμματισμού  και ψηφιακής κουλτούρας.

·         αναζήτηση νέων γνώσεων και νέων μεθόδων διδασκαλίας.

·         υποστήριξη των εκπαιδευτικών για καλύτερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού, εποπτικού και εργαστηριακού εξοπλισμού που έχουν στη διάθεσή τους.

·         η επαγγελματική επιμόρφωση και η  επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών θεωρείται ως η βασική κινητήρια δύναμη για την επιτυχή χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

·         ενίσχυση ευέλικτων ευκαιριών μάθησης - πλούσια μαθησιακά περιβάλλοντα της πληροφορίας και της επικοινωνίας.

 thiky2kl