autumn1.jpgautumn2.jpgautumn3.jpgautumn4.jpgautumn5.jpgautumn6.jpgautumn7.jpg

Τα Νέα μας

Διαβίβαση Υπουργικών Αποφάσεων

ΔΙΑΒiΒΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚωΝ ΑΠΟΦαΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚεΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚεΣ ΕΞΕΤαΣΕΙΣ

Σας διαβιβάζουμε:
Α) την με αριθμ. Φ.253/53385/Α5/2022 (Β’ 2358) Υ.Α. τροποποίησης της κατάταξης των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 4Α του Ν.4186/2013 (Α’ 193) όπως αυτό προστέθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 100 του ν.4610/2019 (Α’ 70).
Β) την με αριθμ. Φ.253.1/ 97339 /Α5/3-8-2022 (Β’ 4187) Υ.Α. τροποποίησης των συντελεστών
βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ΓΕΛ, των ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., στη Σ.Σ.Α.Σ., στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Α.Ε.Ν., στις σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων, καθώς και στις Α.Σ.Τ.Ε. του Υπουργείου Τουρισμού.FEK-2022-Tefxos B-02358

FEK-2022-Tefxos B-04187

ΕΞΕ – 119914 – 2022 – Διαβίβαση Υπουργικών Αποφάσεων

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Κλιματική αλλαγή, σεισμοί και ασφαλές σχολείο

Κατά το σχολικό έτος 2021- 2022 υλοποιήθηκε στο ΓΕΛ Μοιρών πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο: «Κλιματική αλλαγή, σεισμοί και ασφαλές σχολείο», με τη συμμετοχή 10 μαθητών από το τμήμα Ανθρωπιστικών σπουδών της Γ΄ λυκείου. Στo πλαίσιo του προγράμματος έγινε μια ιστορική αναδρομή σε σημαντικούς σεισμούς στην Κρήτη από την αρχαιότητα έως σήμερα, καταγράφηκαν μέτρα του ΟΑΣΠ για προστασία από τους σεισμούς, έγινε έρευνα με ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε μαθητές του σχολείου σχετικά με το σεισμό του Σεπτεμβρίου του 2021, πραγματοποιήθηκε δενδροφύτευση με ελαιόδεντρα στην πίσω αυλή του σχολείου μας για προστασία από τη διάβρωση του εδάφους και προτάθηκαν λύσεις για την Κλιματική αλλαγή.

Γνωστοποίηση τροποποιήσεων για εισαγωγή στο Λιμενικό Σώμα και στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας

Δείτε τις τροποποιήσεις που επήλθαν με την εγκύκλιο του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής: 1621_Ενημέρωση για ΠΚΕ_signed και το σχετικό ΦΕΚ: ΦΕΚ 6507 Β _2021_12_21_ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΑ ΣΧΟΛΩΝ ΛΣ ΕΛ ΑΚΤ

Αντίστοιχα, τροποποιήθηκε το προσόν του ύψους για εισαγωγή στις Σχολές Ελληνικής Αστυνομίας: ΕΞΕ – 168824 – 2021 – Τροποποίηση ν.2226 1994 – αναφορικά με τα προσόντα των υποψηφίων για εισαγωγή στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ: ΒΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΣΤ΄ ΣΥΝΟΔΟΣ (2021-2022)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ: ΒΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΣΤ΄ ΣΥΝΟΔΟΣ (2021-2022)

Το  Γενικό Λύκειο Μοιρών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλήρωσης σχολείων  ΚΣΤ΄ ΣΥΝΟΔΟΥ 2021-2022 που πραγματοποιήθηκε, συμμετείχε φέτος, το σχολικό έτος 2021-2022, στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα <<Βουλή των Εφήβων: Βήματα Δημοκρατίας-Κάνοντας Πράξη τη συμμετοχή>>, με κεντρική Θεματική του Προγράμματος: Ψηφιακός Κόσμος: Κωδικός Δημοκρ@τία  #ενημερώνομαι#κρίνω#παρεμβαίνω.

Στο Πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν 12 παιδιά συνολικά, μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης του Λυκείου μας. Μεταξύ των διαφόρων Θεματικών Ενοτήτων που είχαν προταθεί από την Ομάδα του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Βουλή των Εφήβων, επιλέχτηκε με ψηφοφορία από την 12-μελή Ομάδα των παιδιών της Βουλής των Εφήβων του σχολείου μας η Θεματική Ενότητα: Ψηφιακός Κόσμος και Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήσαμε ένα σύνολο δράσεων.

Μετά  από τουλάχιστον 12 δίωρες συναντήσεις που είχαμε, καθόλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2021-2022, οι δύο υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί, η κυρία  Χαραλαμπάκη Αντωνία και ο κύριος Ξέπαπας Σωτήριος, με την Ομάδα των παιδιών της Βουλής των Εφήβων του σχολείου μας, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε με επιτυχία όλες τις προγραμματισμένες δράσεις μας σε σχέση με την Θεματική μας ενότητα: Ψηφιακός Κόσμος και Εκπαίδευση.

Σας παραθέτουμε πιο κάτω τις δράσεις που υλοποιήσαμε στο πλαίσιο αυτού του Προγράμματος:

·       Από τις τέσσερις υποομάδες που δημιουργήθηκαν και την κατανομή σε αυτές διαφόρων υποθεμάτων, στο πλαίσιο πάντα της Θεματικής μας Ενότητας: Ψηφιακός Κόσμος και Εκπαίδευση:

ü  Η 1η υποομάδα  δημιούργησε ένα PowerPoint. Το θέμα τους ήταν η Τηλεκπαίδευση, με τέσσερις ενότητες: Ιστορική αναδρομή της Τηλεκπαίδευσης, ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην Τηλεκπαίδευση, παρουσίαση των  πλεονεκτημάτων - θετικών στοιχείων της Τηλεκπαίδευσης, αλλά και των μειονεκτημάτων αυτής. Αυτό αποτέλεσε και μια εισαγωγή στην Θεματική μας ενότητα: Ψηφιακός Κόσμος και Εκπαίδευση. 

 

ü  Η 2η υποομάδα  δημιούργησε ένα Ηλεκτρονικό Ερωτηματολόγιο με κεντρικό θέμα την Τηλεκπαίδευση, καθώς και εκπαιδευτικά ζητήματα που απασχολούν τους μαθητές του σχολείου  μας. Οι μαθητές που απαρτίζουν αυτή την υποομάδα, έστειλαν το σχετικό Link, στο δείγμα που όρισαν ώστε να συμπληρωθεί και να ληφθούν οι σχετικές απαντήσεις. Ακολούθησε η  επεξεργασία των αποτελεσμάτων αυτού του ερωτηματολογίου και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων η οποία συνοδευόταν από κυκλικά διαγράμματα, οριζόντια ραβδογράμματα και ποσοστά απαντήσεων  επί τις εκατό. Το δείγμα είχε παρθεί από τρείς σχετιζόμενες κατηγορίες, τους μαθητές του σχολείου, τους καθηγητές αλλά και τους γονείς μαθητών του σχολείου μας.

ü  Η 3η υποομάδα  δημιούργησε ένα Διαδικτυακό Ραδιοφωνικό Σταθμό βασιζόμενο σε μία Ιστοσελίδα που περιείχε Podcastγια το σχολείο που θα εξέπεμπε διαδικτυακά μέσω ασφαλούς και ελεγχόμενου περιβάλλοντος και  θα ενημέρωνε την κοινότητά μας για δράσεις/απόψεις/εκπαιδευτική επικαιρότητα και εάν είναι δυνατό  θα έδινε την δυνατότητα να επικοινωνούν, συμμετέχουν και εκφράζουν τις απόψεις τους οι μαθητικές κοινότητες της περιοχής μας. Μέσω αυτού του σταθμού πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις από την υποομάδα αυτή των παιδιών που ασχολήθηκαν με το στήσιμο του Διαδικτυακού Ραδιοφωνικού Σταθμού- Podcast προς μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, αλλά και προς εξωτερικούς μας συνεργάτες-επιστήμονες.

 

ü  Τέλος, η 4η υποομάδα δημιούργησε την  Ιστοσελίδα, όπου  ανέβασε στην συνέχεια-κοινοποίησε σε αυτήν  όλες τις δράσεις  μας σχετικές με την θεματική μας ενότητα: Ψηφιακός Κόσμος και Εκπαίδευση και ενός blog  όπου θα επικοινωνούσαν μέσω αυτού, θα συμμετείχαν και θα έκφραζαν τις απόψεις τους οι μαθητικές κοινότητες της περιοχής μας.

 

Πραγματοποιήσαμε όμως και άλλες δράσεις, όπως:

·       Την επαφή μας  με Κοινωνική Λειτουργό-μέλος της Επιστημονικής Ομάδας του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ηρακλείου Κρήτης, η οποία μας μίλησε στον χώρο του σχολείου μας  για τις Ψυχοσυναισθηματικές επιπτώσεις της Τηλεκπαίδευσης στα παιδιά-έφηβους, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, σε περιόδους μάλιστα Πανδημίας και των περιορισμών που αυτή επέβαλλε, αλλά και για την εξάρτηση από την Οθόνη του υπολογιστή και κυρίως για το πώς ο έφηβος θα καταφέρει να οριοθετήσει την χρήση της οθόνης ώστε να αποφευχθεί η εξάρτησή του από αυτήν.

 

·       Ήρθαμε σε επαφή και με παλαιό μας μαθητή, απόφοιτο πια της Επιστήμης Υπολογιστών Ηρακλείου Κρήτης, ο οποίος μας μίλησε στο χώρο του σχολείου μας για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, αλλά και για την ασφάλεια των Προσωπικών μας Δεδομένων, θέματα άρρηκτα συνδεδεμένα με την Θεματική μας Ενότητα: Ψηφιακός Κόσμος και Εκπαίδευση. Ακολούθησε συνέντευξη προς αυτόν μέσω του Διαδικτυακού Ραδιοφωνικού μας Σταθμού-Podcast.

 

·       Μαθήτρια - μέλος της Ομάδας των παιδιών της Βουλής των Εφήβων του σχολείου μας, παρουσίασε στην αίθουσα πολλαπλών δραστηριοτήτων του σχολείου μας εργασία της, με τίτλο: Ιδιωτικότητα στον χώρο της Τηλεκπαίδευσης.

 

·       Ήρθαμε σε επαφή με δύο Κοινωνικούς Λειτουργούς-μέλη της Επιστημονικής Ομάδας του ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. Ηρακλείου Κρήτης, προς τους οποίους δόθηκε συνέντευξη στον χώρο του σχολείου μας μέσω του Διαδικτυακού μας Ραδιοφωνικού Σταθμού- Podcast.

 

·       Οι δύο υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί πραγματοποιήσαμε, στον χώρο του σχολείου μας, με την 12-μελή Ομάδα των παιδιών μια σειρά από βιωματικές δράσεις-βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας και σύνδεσης των μελών της Ομάδας, καλλιέργειας της συνεργασίας και της ομαδικότητας, του σεβασμού και της συνειδητοποίησης ότι όπως στο παιχνίδι έτσι και στην ζωή η ήττα είναι μέρος της καθημερινότητάς μας και μέσω αυτής, της συνειδητοποίησης του βασικού κανόνα, ότι δηλαδή δεν μπορούμε να κερδίζουμε πάντα στην ζωή.

 

 

·       Έγινε επιλογή με ψηφοφορία ενός τακτικού έφηβου βουλευτή (και ενός αναπληρωματικού), που θα συμμετάσχει στις διαδικτυακές εργασίες της ΚΣΤ΄ Συνόδου  της Βουλής των Εφήβων.

 

·       Τέλος πραγματοποιήσαμε εκδήλωση στο χώρο του σχολείου μας με παρουσίαση όλων των δράσεών μας, αλλά και των ευρημάτων και αποτελεσμάτων που προέκυψαν από αυτές. Η εκδήλωση αυτή ήταν ανοικτή σε όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας, την διεύθυνση του σχολείου, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, αλλά και σε γονείς, τηρώντας πάντα τα μέτρα προστασίας που η Πανδημία επιβάλλει. Ήταν μια εκδήλωση όπου τα παιδιά της Ομάδας της Βουλής των Εφήβων του σχολείου μας, με την προσωπικότητά τους, το ήθος τους, τις ικανότητές τους, την υπευθυνότητα και ωριμότητά τους, αλλά και την εργατικότητα που έδειξαν καθόλη την διάρκεια της χρονιάς, κατάφεραν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίσουν τον σεβασμό και την εκτίμηση στο πρόσωπό τους, την αναγνώριση της αξιόλογης δουλειάς τους και της ποιότητας των δράσεών τους. Με την αμεσότητα και ευχέρεια του λόγου τους, έδωσαν φωνή στις δράσεις τους, νόημα και περιεχόμενο σε αυτές, καταφέρνοντας παράλληλα να μεταφέρουν στο κοινό τους τα συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης που βίωναν κατά την διάρκεια της παρουσίασης των δράσεών τους. Απολάμβαναν τόσο αυτό που έκαναν, ζούσαν την κάθε στιγμή αυτής της εκδήλωσης.

 

Μέσω αυτού του Προγράμματος επιτεύχθηκε η εξοικείωση των εφήβων με τις αρχές και τις αξίες της δημοκρατίας, με τον τρόπο λειτουργίας και τον ρόλο του Κοινοβουλίου, καθώς και η άσκησή τους σε δημοκρατικές πρακτικές και η ενεργοποίησή τους σε ζητήματα που απασχολούν το σχολείο, την κοινότητα, την κοινωνία. Το πρόγραμμα αυτό πρόσφερε στους μαθητές και στις μαθήτριες, εκτός από τη γνώση, βήμα για προσωπική έκφραση και δημιουργικότητα, ευκαιρίες για προβληματισμό, διάλογο και συμμετοχή. Απελευθερώθηκαν μέσω αυτού του προγράμματος οι δημιουργικές ικανότητες όλων των παιδιών, τα ταλέντα τους και οι δεξιότητές τους.  Οραματίστηκαν, δημιούργησαν και ασκήθηκαν  στον ρόλο του Ενεργού Πολίτη.   

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί θα θέλαμε να εκφράσουμε την ελπίδα μας ότι τέτοιου είδους Προγράμματα που εμπλέκουν τους μαθητές σε δράσεις-μαθήματα δημοκρατίας θα συνεχίσουν να υπάρχουν και στο μέλλον ώστε να αποτελούν φύλακες των δημοκρατικών θεσμών και μήτρες ενεργών πολιτών.

 

 

Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2022.

Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2022 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

Η προθεσμία για φέτος ορίζεται από Τετάρτη 1-12-2021 ως και Δευτέρα 13-12-2021 για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.

Ο υποψήφιος (μαθητής ή απόφοιτος) μπορεί να προμηθεύεται την Αίτηση – Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του είτε από το διαδίκτυο, είτε από το Λύκειό του. Στη συνέχεια  θα συμπληρώνει την Αίτηση - Δήλωση σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στο έντυπο και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, για την οριστική ηλεκτρονική υποβολή της. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.

Για τους υποψηφίους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση θα ακολουθήσει νεότερη εγκύκλιος της υπηρεσίας μας σχετικά με τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να υποβληθούν.

Στην ίδια προθεσμία 1-12-2021 ως και 13-12-2021 οι υποψήφιοι που τυχόν ενδιαφέρονται για τα 3 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής (το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου, το Τµήµα Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας, και το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων), εκτός από την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποβάλλουν και σχετική Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση για τα 3 Μουσικά Τμήματα.

 

Με την ευκαιρία ενημερώνουμε τους υποψηφίους:

1. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για  τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει επιπλέον να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική, στο Λιμενικό ή στο Εμπορικό Ναυτικό σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις, οι οποίες προγραμματίζονται για το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου 2022. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και το Λιμενικό αντίστοιχα σε χρόνο που θα καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία.

2. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν την επιθυμία τους για τα ΤΕΦΑΑ, ώστε να συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).

3. Υποψήφιοι για το 10%  των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση)  μπορούν  να είναι μόνο όσοι εξετάστηκαν πανελλαδικά το 2020 ή το 2021 (με τα ημερήσια ΓΕΛ ή με τα ημερήσια ΕΠΑΛ). Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων, δεν θα υποβάλουν τώρα την Αίτηση-Δήλωση, αλλά απευθείας μηχανογραφικό δελτίο.

Οι υποψήφιοι για το 10% με τελευταία εξέταση το 2020, θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους ΧΩΡΙΣ την προϋπόθεση της ΕΒΕ και θα διεκδικήσουν θέσεις σε ποσοστά ανάλογα του αριθμού των Μηχανογραφικών Δελτίων που θα υποβληθούν ανά σύστημα (παλαιό ή νέο), με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που ίσχυαν κατά το έτος συμμετοχής τους στις πανελλαδικές εξετάσεις.

 Οι υποψήφιοι για το 10% με τελευταία εξέταση το 2021, θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους ΜΕ την προϋπόθεση της ΕΒΕ, όπως αυτή διαμορφώθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2021.

4. Όσοι από τους υποψηφίους εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων χωρίς εξετάσεις), πρέπει μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου να απευθυνθούν  σε κάποια από τις 14 αρμόδιες επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων, για να αποκτήσουν πιστοποιητικό της πάθησής τους. Αυτοί οι υποψήφιοι, εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, δεν υποβάλλουν τώρα την Αίτηση-Δήλωση, αλλά θα καταθέσουν μηχανογραφικό σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν αργότερα.

5. Δεδομένου ότι, η φετινή υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης από τους υποψηφίους θα πραγματοποιηθεί εν μέσω έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, υπενθυμίζουμε ότι όσοι απόφοιτοι ή εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποί τους προσέρχονται στο Λύκειο για να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2022, θα εισέρχονται στη σχολική μονάδα κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδό τους :  [α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, ή [β] πιστοποιητικού νόσησης, ή [γ] βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 (PCR προ 72 ωρών ή rapid test προ 48 ωρών).

6. Για την εγκύκλιο της Αίτησης-Δήλωσης για τις πανελλαδικές των ΓΕΛ, πατήστε ΕΔΩ.

    Για την εγκύκλιο της Αίτησης-Δήλωσης για τις πανελλαδικές των ΕΠΑΛ, πατήστε ΕΔΩ.